onsdag 20 maj 2009

Glad =)

Pratade med mamma innan å hon lät så glad. Å är mamma glad är ja glad =)
Mamma är världens bästa. Å på morsdag ska hon få en riktigt mumisg middag på restaurang =)


Har jobbat över lite idag. Men nu kanske ja har fått undan allt ja vill. Men återigen blir man lite bitter när man får reperationer som ska va klara på min semester fast ja har mailat ut IGEN. Tröttsamt.

Idag har Krisana gjort rabarberpaj på jobbet. Mumsigt värre =) Å eftersom hon är min Thaimamma så får hon oxå va med på en bild i dagens blogg =)







3 kommentarer:

  1. Och det där missade jag i köket? Vi borde trycka upp varsin tröja med Krisana på. =)

    SvaraRadera
  2. Underbar bild! Jag vill också ha en tshirt! Skicka genast en till London tack! Och pussa på Krisana från mig! Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. hahaha vi får väl se om detta kan ordnas.
    Glenneli, du kan komma hem å få den ;)

    SvaraRadera