onsdag 13 maj 2009

Vilse i pannkakan

Hemma. Känns som att ja inte varit de på ett tag. Så fort ja slutat jobba har ja snabbt tittat inom lägenheten sen begett mig till Susie. El har ja begett mig direkt dit utan att komma hem. Sen är ja fast där hur länge som helst =) Är alltid lika trevligt å tiden bara springer iväg när vi pratar massa strunt =) Men mitt hem börjar så sakta att förfalla. Har inte hunnit tvätta el städa å just nu är här jättedammigt. Ska ta tag i detta ikväll tänkte ja när socker ändå jobbar hahaha

Har provat ny hjälm nu. Den satt perfekt. Men ja lär inte handla av Vincents här i Varberg. Dom fick nämligen beställa hem hjälmen i XS för ja har så sjukligt litet huve men han lovade mig att de inte va nåt köptvång. Men idag när ja hade provat så blev en annan säljare sur el om de tillomed va ägaren för hjälmen kostar ändå 4500:- Men de är ju inte mitt problem att en annan säljare lovat mig att ja inte måste köpa den. Nej, de är bättre med Claessons i Bromölla.
Ska dit på fre efter besiktningen el på lör. Troligtvis stannar ja hemma hos mamma till på lördag för ja ska träffa Jisses en runda som fyller 25 idag (Grattis killen) å sen kanske ja ska träffa Monique oxå som ja inte sett på ett antal år =) Kommer nog bli hur bra som helst tror ja.

Tommy är på väg hit nu å ska lämna ställningen till min parabol!!! =) Sen kan ja se Rossi om söndagarna WIIE!!

Å vet ni vad??? Ja åker om 15 dagar =)

1 kommentar:

  1. duktig du vart idag gumman! vi kanske ska ta en paus i vårat förhållande?! HAHHAA :D
    puss hörs imorgon

    SvaraRadera