tisdag 5 maj 2009

Kort blogg?

Ska försöka fatta mig kort idag. Vill helst bara kasta mig i sängen med boken för nu är de ju spännande =)

Vill bara säga att ja är så fruktansvärt trött på att bli överkörd. Hela tiden blir ja de. Idag har tanken på att säga upp sig kommit väldigt nära. Vill inte bli utnyttjad mer å stå där sen med ett csn-lån utan att ha klarat mitt slutprov. Mitt jobb bryr sig inte ett jävla dugg om de för dom vill ha mig sittandes i arbetsbänken å slita ihjäl mig på att reparera smycken. Om ja är utbildad el inte skiter dom i för ja kan ju jobbet.

Blev erbjuden 2h i veckan, 2 OLIKA dagar att sitta med skolarbete. Alltså 1h tisdag 1h torsdag. Ja jo tjena, de funkar ju säkert. Det är klart man kan hinna de. El nej, de kan man faktiskt inte. Så troligtvis nu ska ja själv lägga om mina arbetstider från 7 till halv 6 mån-tors å bara sitta med skolarbete om fredagar å inte prata med en jävel om jobbet då. Får se om ja pallar.

Fick ringa hem å gråta lite till pappa idag. Tack för att du orkade lyssna!


Har passat Jason helt själv idag. Å han va vaken! Men de gick såklart bra för ja är ju världens bästa tant Patricia som fixat såpbubblor =)


Varför ska ja alltid ramla när ja rest mig upp?

3 kommentarer:

  1. Det vet du, alltid här!
    Papps

    SvaraRadera
  2. Hej! Kanske dags atts e sig om efte en ny praktikplats?? Papps är bra att ha, det tycker jag med!

    Mangs

    SvaraRadera
  3. Det löser sig alltid vännen!! Finns här om du behöver mig! pöss Tinis

    SvaraRadera