onsdag 6 maj 2009

röd i ögat

Trodde i mitt stilla sinne att mitt öga skulle va bättre nu. Men ack, va ja bedrog mig. Vi kan nog alla komma överrens om att ögat inte ska se ut såhär:De värsta av allt är att ja inte får använda linser. Sminket klarar ja mig bra utan, syns inte så mycke skillnad för ja sminkar mig inte så mycke =) Men att alltid tvingas använda glasögon är piss. Speciellt när man ska köra hoj el bil i fint väder. Ja vill ju kunna använda alla mina solbrillor från Tjeckien......

Är faktiskt väldigt trött på detta nu. Å faktiskt lessen. Tänk om de är nåt allvarligt...... Optikern sa virus, läkaren sa; Vänta lite till för de är inte ovanligt man har detta 1 månad el så men inte mer än 6 månader. Men ja börjar bli orolig nu. Nu har de trots allt gått snart 2 månader.....

1 kommentar:

  1. Lider med dig gumman! men jag hoppas att det inte är nått allvarligt...puss på dej

    SvaraRadera