tisdag 23 februari 2010

?

Fick en väldigt fin kommentar precis, en utmaning att berätta 7 saker om sig själv..... Hmm var ska ja börja????? Är måttligt trött å lite småirriterad så ja tror ja ska skriva 7 ärliga saker =)

1. Jag har tatuerat in Jösses på min kropp =)
2. Jag skäms alltid för att bajsa hemma hos en pojkvän (de trodde ja för alltid skulle va min hemlighet hahaha)
3. Jag hatar fötter just för att ja avskyr hur mina egna ser ut
4. Jag skulle lätt kunna gå ut å dansa till dansband =)
5. Jag tycker de är sexigt med höftben å skulle kunna ge vad som helst för att ha en platt mage å något synliga höftben
6. Jag tål ej chokladpudding el ja min mage tål inte de....
7. Jag hatar inte alls att laga mat, jag tycker bara de är tråkigt att laga till sig själv så därför är de lättare att säga att ja hatar de =)

Så nu fick ja nog ihop allt tror ja. Å 1 sak till; Ja saknar Lasse fast ja inte vill å han gör mig bara arg tillåfrån å ja hoppas helt ärligt inte att han kommer få ett fungerande förhållande med den andra! Så de så!

3 kommentarer:

  1. Kul att du antog utmaningen...=)
    Han Lassemann verkar vara ett pucko.Om jag får säga så.
    Ha det så gott Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Klart ja gjorde, va skönt att få tänka på annat än skolan ett tag =)

    Ha de fint! Kramar

    SvaraRadera