söndag 28 februari 2010

Teori....

Helgen snart till ända. Den har bestått en hel del av teoriplugg då teoriprovet stundar imorn. Känns inte som att de ska va några problem för ja känner mig ganska säker på allt.... el ja nästan.... Men ja är nog rätt lugn inför imorn. Sen kan man släppa allt med teori å kvällsplugg för sen är de bara verkstan som gäller å efter halv 4 får vi inte lov att jobba mer så då är de bara att släppa allt. Fokus i skolan, i verkstan, lugna huvet å nerverna om kvällarna. De är min uppgift nu dessa 2 sista veckor. Sen är de klart, över, no more school!
Ja ger mig inte, ja ska fixa detta. De är allt för många som vet varför ja är här å ja tänker INTE komma hem å ha misslyckats, BIG no no! Inte en chans! Ja ska kämpa järnet å lyckas så är de bara!!!!

Igår umgicks ja å Antonia hela dan å hela kvällen, himskan mysigt. Tog de lugnt å överansträngde mig inte. Blev bio, Luftslottet som sprängdes, sjuuukt bra! Bättre än Flickan som lekte med elden.
Idag har ja å Antonia pluggat, åkte in till stan å hem till Marylyn å fortsatte plugga. Sen när ja kom hem käkade ja å pratade lite med Antonia å peppade oss inför provet. Sen har ja suttit här å renskrivit anteckningar å pratat med en gammal vän till mamma på facebook. Mamma; Buddha hälsar =)

Nu är de snart sängen å en film som gäller. Förkylningen börjar försvinna men däremot ser ja ut som fan i mitt ansikte då denna underbara stress har bestämt sig för att ge utslag iform av massa finnar, nästan som bölder. Ja vill helst av allt dra en påse över huvet så snygg är ja men ja får väl tänka positivt; De är ju bara 2v kvar sen aldrig mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar