torsdag 25 februari 2010

Prosit!

Korsijössenamn va ja nyser! Å de är svinhögt oxå! Ja kan inte nysa tyst, så tyst som mamms kan. Hon vet hur man gör. En annan skriker nästan rakt ut varje gång. Så de hörs iaf var ja befinner mig =)

Imorse hade ja en bra känsla i magen inför skolan. Ja kände att allt va precis som de skulle å att ja hade gott om tid att göra de sista som skulle göras. Å va händer?! Jo ALLT fuckar upp sig totalt å ja håller på att smälta allt ja fixat till. Fattar inte varför de ska bli så?????!!!!!

Jaja nu slipper ja iaf tänka på kostnaden att köpa hem manschettknapparna för dom blir pissfula å får smältas om istället.
Provet börjar på måndag å de är då de gäller. Inget mer smält material utan nerverna på plats, is i magen å försöka hålla humöret borta.

Min svaghet är definitivt att ja exploderar efter ett tag om de går dåligt. De är inte lönt att prata med mig för man får ett kort svar tillbaka å helst ber ja folk att lämna mig i fred. Är ja riktigt arg flyger de saker högt å lågt å de kommer massor av svordommar ur min mun. Allt man bara kan tänka sig ha lärt sig genom åren forsar ut på 2 sekunder.....

Ska plugga i helgen. Alt åka till Malmö på söndag å kolla på hockey i Limhamn. Sjukt snygga Larsson spelar ju =) Men, han ska gifta sig...... Men vadå förresten?! Kolla kan man ju ändå :-P

Nu blir de film, imorn ska de fulaste manschettknapparna ever lämnas in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar