onsdag 3 februari 2010

Känslokaos-check!

AAAAOOOOOWWWWWAAAAAA!!!!

Allt är kaos! Ska ja hinna allt? Har ja fixat allt? Jösses!

Tillåfrån känns allt sååååå bra. Sen kommer de en fin liten svacka igen å man börjar undra va man gör med sitt liv egentligen. Men ja fixar detta. De vet ja. Ska bara komma över alla jobbiga känslor sen löser sig resten. Ja vet de!

Allt är hämtat å flyttat nu iaf. Känns lite halvjobbigt men de är ju för de bästa. De intalar ja mig iaf. De va nog bara inte rätt tillfälle för allt nu. Har skapat mig ett litet mantra för att klara de å intalar mig att de går över, de jobbiga försvinner. Men sen samtidigt undrar ja, när är de rätt tillfälle för mig? Kommer de nånsin? Ska ja behöva vänta länge? Sen efter alla dessa frågor svarar ja mig själv; de kommer när de kommer. Men om de bara kunde sluta att kännas ont. De onda inom mig. De som ja inte kan få bort. Försöker verkligen få bort de, tänka bort de. Men de kommer över mig utan förvarning. Kan va en glad prick å känna att allt är toppen å sen kommer de onda å hugger tag i mig å vill bara inte försvinna. Men ja vill inte ha ont! Ja vill inte ha våta kinder! Snart kanske, snart.....

Försökte göra en fin förklaring idag för Wilma om varför ja å min vän inte pussas längre. Hmmmm hur förklarar man de på bästa sätt då????? "Eh, jo vi är ju bara vänner, så som ja å din pappa är å då pussas man inte. Ja pussas ju inte med din pappa" "Nej, men du kan pussas med min mamma istället om du vill, du får de" Tack Wilma, men ja hoppar nog över de. Ja å Frida känner nog inte riktigt för att pussas =)

Nu ska de fixas å trixas lite sen blir de nog att somna till en film idag IGEN. Som ja har gjort nu dom sista snart 4veckorna.....

2 kommentarer:

  1. alltså shit. jag är inne för lite på nätet. vad har nu hänt? när kommer du hit här så vi kan döva oss med vin? och skitsnack. jag ringer dig imorrn. slutar vid ett.

    puss

    SvaraRadera
  2. Ring imorn gumman så uppdaterar ja dig!

    Puss

    SvaraRadera