måndag 22 februari 2010

Elevvakt

Sådärja, då har man haft den obligatoriska elevvakten här på skolhemmet. De är igentligen bara att diska efter kvällsmaten å om vardagar ska man va 2. Men han som skulle varit där med mig idag kom inte, ja är skrämmande ja vet =), så ja fick va själv.... El ja nästan. Arne som jobbar här hjälpte mig å tack å lov för de för såklart va de apmycke att göra idag!

En liten förkylning verkar vara på ingång här så ja ska äta mina Sinova nu så ja blir av med den innan den bryter ut. Har icke tid med förkylningar!

Helgen va helt underbar! El ja i fredes kunde ja sluppit några saker men men. I lördes iaf så åkte ja till Malmö å blev upphämtad av Kim. Hem till henne å Johan, himskan trevlig prick de där =) Sen bar de av till Limhamn å kollade på hockey. Limhamn vann å de va tur de, va en viktig match. Efter matchen pratade Johan å Kim med Larsson, kompis till dom, å då frågade dom om ja kunde få en hockeypuck. Trevlig som han va så fixade han de såklart till mig =)
Efter de blev de affären å inhandling av kvällens mat, tacos. Johan ställde sig sen å fixade de medans ja å Kim drack öl å spelade Guitar Hero =)

Sen blev de spelande hela kvällen å en del av natten, tror vi tittade lite på OS oxå...

I går gick Kimsan upp tidigt för hon hade tvättid. Ja stannade i soffan å Johan i sängen =) Sen blev de guitar hero å OS fram tills ja å Kim åkte till stan. Blev 2 nya klänningar å 1 par leggings innan bion =) För Kim blev de 1 par leggings, 1 tröja å 1 bortglömd halsduk! TYFISKT!

Imorse blev de upp tidigt för kl 6 va de Sverige - Finland. Å SVERIGE VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Sen va Johan så snäll å körde mig till tåget så ja kunde komma över hit =) Snöstorm, ja nästan! Men vet ni vad; JA GILLAR SNÖ! =)

Ååååååååå ja blir sååååååå avundsjuk! På Kim! Hon har hittar kärleken FÅRÄVER! Ja vill oxå va så kär. Ja vill oxå ha nån som myser å gosar med mig å talar om hur mycke han älskar mig. Ja vill oxå krypa upp i nåns famn å bara gosa. Ja vill oxå ha nån att gå på hockey med!
Men ja har ingen......... BLÄ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar