måndag 8 februari 2010

Resfeber å panik

Så då va ja här.
Kom hit igår kväll å tack mamma å pappa för att ni körde mig! Sjukt tunga saker å de tog lite tid att packa upp =) Anna fanns redan på plats så de fick bli lite uppdatering å sen satt vi vid vars en dator å fixade å trixade.
Kan ju inte direkt påstå att ja sovit supergott men de är nu innan man vant sig.

Idag fick de bli sovmorron, vi gick inte ens upp för att äta frulle. Men som alltid så fanns de mat kvar i kylen så vi kunde få lunch å lite egenfrulle på rummet =)

Många kända ansikten va de å vi är en stor klass, 17 pers! Får se i slutet av veckan om de är positivt el inte.

Har varit jättepositiv hela tiden men när uppgiften kom idag fick ja panik. Ja fixar inte de!!!! Men de är bara en övningsuppgift å ja har nog samlat mig lite nu så ja, ja kommer nog fixa de iaf.

Efter skolan åkte ja å Anna in till stationen å fixade tågkort å ja handlade massa vykort å frimärken. Frida ska få ett om dan å de första är skrivet så imorn postas de =) Tror hon kommer skratta gott för de är bara "fina" turistmotiv på =)

Lutar åt att ja får ta mig till Sverige på fredag å fixa de sista på mitt lilla problem för uppkopplingen suger här på skolhemmet......

3 kommentarer:

  1. hej min vackra vän. är så ledsen för att jag aldrig ringde. har varit helt slut och inte ens orkat med mig sj eller omvärlden. imorgon slutar jag typ vid tre. kan man ringa dig nu fast du är i la danmark eller ska vi ha en dejt via msn?

    puss

    SvaraRadera
  2. Hej underbara du =) Ha inte dåligt samvete!!!! Ring efter 4 el skriv på msn =)
    PUSS!

    SvaraRadera