lördag 6 februari 2010

ORVAR!

Så nu sitter ja hos päronen. Här planeras å donas men ja å Orvar tar en paus från allt å bloggar istället.
Orvar är min nya vän. Ja fick han som lite maskot igår på frukosten på jobbet. Han ska med mig till skolan å peppa mig dagligen å tala om för mig att ja är bäst =) Orvar är jättefin å luktar jättegott. Å han är precis lagom att hålla i handen å bara asa med sig. Orvar är en giraff =)

Igår vaknade ja i ren panik å va bombsäker på att ja försovit mig. Tände lampan å satte mig upp i sängen å kollade feletonen.....Kl va bara 5...... Ja skulle upp 5:45

Sen ordnade ja de sista å packade samman allt å sen ner till bilen. På morronen va de såklart inte så tungt men då hade ja ju fortfarande verktygen på jobbet!
Jobbade inte så mycke utan va mest bara ivägen för alla andra =) Packade undan allt, drack massa kaffe å bara va....

Slutade lite tidigare, körde ner till Kenneth å lämnade bilen så kom Frida å Wilma å hämtade mig. David å Frida hade varit på IKEA å de är ju inte världens bästa affär som vi alla vet så ja å Frida fick iväg dit en runda till. Så istället för att sitta i köket å dricka kaffe å prata strunt så blev de en tripp till IKEA med massa struntprat i bilen istället =)

Sen hann vi inte mycke mer än hem, kramade om Ludde å David å sa hejdå å sen körde Frida mig till tåget. Va svintungt!!! Men de va snabbt på tåget å sen rullade de ner mot Hässleholm. Mamma hämtade mig å hjälpte mig med allt.
Blev tidigt i säng för ja va helt slut! Å ja har sovit aplänge idag! Vaknade inte förrän 10.

Mor å far hjälper mig imorn så ja slipper ta tåget å asa alla saker till skolan. Är evigt tacksam för detta!

Nu ska ja å Orvar mysa lite å sen vet ja inte va som händer idag...... =)

2 kommentarer:

  1. ... ha det så bra nu på skolan!
    Skönt att ha "någon" med sig!Orvar alltså. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha vem du nu än må va =)
    Kram tillbax!

    SvaraRadera