fredag 10 maj 2013

23h jobb sen iväg!!




Väntar på tåget och på fötterna sitter självklar dom nya och verkligen helt fantastiska pjukksen! Svävar nästan på moln och allt blir bara bättre iom en maaaaaassa färsk och übersköna strumpor från gococo!

Har retat mig ett tag nu på att det lyckats gå hål på mina sköna byxor, självklar är det hål på insidan av ens låret.... Men faktiskt pga att dom fastnat i torktumlaren :) Så efter att varit inom EasyLife med inbjudan på infoträff från Smycken af PAJ blev det snabbt inom VeroModa. Funderade länge och väl på ifall det skulle bli ett par exakt likadana igen el ett par mintgröna... Slutade med ett par svarta highwaist :)

Väl hemma igen blev det test av outfit till imorgon och en snabb lunch! Kaaaaaaanske blir det


El blir det svarta jeans nertill... Har alltid beslutsångest när vi ska iväg någonstans :)

Ett sting av avund infann sig igår, men jag bearbetar det ganska bra tycker jag. En gammal klasskompis, Jonas Breki, han är en sjukt duktig guldsmed, gjorde sin praktik hos Ole Lynggaard och har verktygen haft massa bra förutsättningar. Jag önskar verkligen honom all lycka för han är grym!!! Men jag vill väl oxå att Ami James från Miami Ink ska bära något av mina smycken.....

Jaja, min tid kommer kanske när jag bara har etablerat mig och har en egen butik...

6 kommentarer:

  1. Du kommer att ha en egen butik!
    Det VET jag!!!
    Bara för att du KAN!!
    Ha en go dag i Danskeland!
    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera
  2. Du är skitduktig!
    Alla kommer att vilja ha dina smycken! =)
    kram

    SvaraRadera