onsdag 22 maj 2013

Det här med klackringar!

Många av mina bekanta kör mc, det har ni kanske förstått :)
Delar av dessa människor är med i olika mc-klubbar, bl.a. Johan som är med i Blue Berets MC. Blue Berets MC är en mc-klubb för dom som gjort utlandstjänst inom FN, NATO el EU, ni kan läsa mer på www.bbmc.se

Iaf så var Johan och hans förträffligt trevliga sambo Kiki nere och hälsade på vår familj vid påsk. Ja alltså, vi känner dom sen innan och självklart är dom med i Tjeckien ;)

Johan beställde då 2 ringar av mig, en där det skulle stå BB och en där det skulle stå MC. Meeeeen jag slog ihop allt och gjorde en med ryggmärket på istället. (detta fick jag lov till ifall jag kunde!)

Så folks, vad tycks?








1 kommentar:

  1. Du är ju fan femtanflätad!!!
    Skitsnygg!!!!
    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera