torsdag 9 maj 2013

Ledig dag innebär på plats i verkstan!

Ååååååå vill så himla gärna visa er vad som försiggår i verkstan!!!

Ok, liten sneakpeak:




Fullständig och fin bild kommer senare... :)

Ledig idag, det innebar att sätta sig i verkstan! Nu är det mycket som ska hinnas klart innan det är dax för semester!
Har fått 2(!) info möten inbokade, ett innan jag åker iväg och ett efter. Jobbar en hel del hos brukaren oxå så fritiden blir arbetstid i verkstan så vänner och bekanta får stå åt sidan så länge. Fika på stan låter mysigt men raincheck på den!!

2v kvar här på hemmaplan sen ÄNTLIGEN är det tid för mc-semester i Tjeckien!!! Längtar ihjäl mig satan nu!!!!!

Tänker bannemig ta en tur med finaste karlen på lördag till Köpenhamn! Ska bli skönt att ta ett sånt avbrott i min jobbhelg! :)

3 kommentarer:

  1. Hmmm.. Blir ju knyfiken på den där ringen... =)

    Gött att du fått 2 möten inbokade. Må du få MÅNGA beställningar efter det!!!!!

    Förstår att du längtar till Tjeckien... Hojträffar med goda vänner är det bästa som finns!!!
    Du kan behöva en vecka sen att vila upp dig!! Snacka om timing!! =)

    Pössen!
    Tant C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har nog stillat din nyfikenhet liiiite nu ;)

      Pöss

      Radera
  2. JAG VET VAD DET ÄR! JAG VET VAD DET ÄR! *börjar härma rosslande röst och låter som en ljussabel*

    SvaraRadera