söndag 5 maj 2013

Platt fall?

Har egentligen haft en väldigt bra helg förutom lite sjukhusbesök. Men plötsligt föll jag platt fall och allt känns skit!

Köpte nya mc-byxor i fredags, det var bara att inse att höfterna hittat sitt riktiga läge och varkens bantning el träning kan någonsin hjälpa mig komma i dom gamla... Japp, jag gråter lite inombords...



Lördagen spenderades i Mellby hos sväronen på fika innan vi åkte till mor och far för att gosa med Frej och önska familjen Lindström en trevlig resa.

Idag har vi rullat 1,5mil på 1,5h. Skönt och behövligt.



Ryggen är fortfarande kass, kan inte sitta för länge och kan inte stå för länge. Vågar inte gå längre promenader, inbillar mig att det tar hårdare på ryggen så därför blev det rullorna som fick ut.

Har besökt älskade mormor både i fredags och ikväll, hoppas hon får komma hem i veckan! Får hoppas läkarna har bra besked!

Status just nu: känner mig fet och väldigt värdelös....

Hepp!

1 kommentar:

  1. Helgen verkar varit najs, förutom sjukusbesöket. Aldrig kul! Hoppas lilla mormor snart är hemma igen!
    Pössen
    Tant c

    SvaraRadera