tisdag 21 maj 2013

Möte inställt!

Idag skulle jag hålla mitt första möte gällande mitt företag och ev få in lite nya kunder. Dessvärre blev dom bara 3 som hade tid så vi beslöt oss för att skjuta på det till hösten.
Det gör faktiskt ingenting att dagens planer blev ändrade. Nu hann jag tvätta undan ALLT, påbörja packningen (jobbar dygn imorgon igen så jag hinner inte packa då!) och nu är jag på väg till verkstan för att ordna det absolut sista som ska med ner till Tjeckien :)

Imorgon är det full rulle innan jobbet sen snart, SNART kan jag njuta av att vara ledig.

Just nu är det massor av negativa grejer runt omkring och stress så jag behöver verkligen få koppla av.

Frågor till årets promillerace är fixade, ska finslipa lite på lekarna, sen ska folket se till att anmäla sig så vi tillsammans kan njuta av en ölprovning i Lito :)

Skiter ärligt talat i hur vädret är, jag ska på semester!!!




Tar med mig lite färgförfan oxå! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar