torsdag 16 maj 2013

Sista veckan hemma inleds nu!

Torsdag nästa vecka åker jag!!!! Jag längtar verkligen och känner framför allt att jag behöver komma iväg!!

Har jobbat och haft möten så jag känner att jag varit allmänt frånvarande...

Igår inledde jag dagen med 1,5h på gymmet. Blir så less på alla som säger "guuuu vad smal du blivit!" fast att vågen visar +5kg av dom 7 jag lyckades gå ner och att kläderna sitter fortfarande för tight och därför måste nya köpas in...

Efter gymmet blev det jobb. Fastnade i Osby med tåget då det skett en olycka med dödlig utgång i Älmhult, en 13-åring omkom.... :(

Vår brukare har egen bil så den assistent som skulle bytas av och brukaren tog en bilfärd ner till Osby för att hämta mig :)

Efter jobbet idag blev det Ikea med Tina och Conrad. Lunch och ny solstol inköpt-check! Även lite silkespapper fick följa med hem...






Så nu sitter jag här på balkongen och bränner mitt vita skinn innan det blir gymmet en runda :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar