måndag 20 maj 2013

Rätt vecka!!

Ja jag vet att jag tjatar men vad faaaan, jag längtar ju järnet!!! :) 2 pass kvar att jobba sen är jag på väg. Allt som ska göras innan börjar betas av så smått men fortfarande är där en del kvar!

Helgen spenderades i verkstan, är strax klar med en klackring som ska med ner till Tjeckien. Det sista görs på torsdag (varför hinna vara klar alltför tidigt lixom??!!)

I lördags tittade familjen Andersson in lite spontant på kaffe, det slutade med öl för pappa Peter och Raz fick tillverka sin alldeles egna silverring :)



Tvingade älskade mamma göra dillkött igår till söndagsmiddag-grymt bra av mig och framför allt av mamma! ❤

Nu är det fys.test på gymmet som gäller, har ingen aning om vad som kommer ske men det blir spännande. Sen är det jobb så står på schemat :)

1 kommentar:

  1. Vad du ligger i!
    Grymt bra jobbat dock. =)
    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera