måndag 13 maj 2013

Då tar vi nya tag!

Har varit på nya gymmet idag, tanken är att börja träna på EasyLife här i Hässleholm nu. Var och träffade en hälsocoach idag, (utbildad sjukgymnast!), fick en träningsplan och bokade in ett fys.test. Kan bli hur spännande som helst :) Ryggen vill fortfarande inte hänga med, igår på jobbet hade jag så ont att jag inte ens kunde vända mig i sängen.... Men nu ska jag prova att träna bort det istället, känns tryggt då att träna där det finns sjukgymnaster! :)


Håller tummarna att det inte regnar imorgon, fast att alla väderprognoser visar regn just nu! Måste ju ut och köra lite hoj för nästa vecka bär det av, ÄNTLIGEN!!!! :D
Så jag tänkte testa nya byxorna upp till Älmhult eftersom vi ändå ska ha möte på jobbet.

Dragkedja är numer isydd så jag kan knäppa ihop byxor och jacka, blev galet bra! Tant Gullan är grym hon!!





Tycket byxorna gör sig bra till jackan fast det inte hör ihop överhuvudtaget! :)

Som sagt, tummar hålls för sol imorn!!

3 kommentarer:

  1. Ser snyggt ut! =)
    Vädret ser sådär ut. =(
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet att du är lite anti skyddskläder men byxorna, maaaaj gaaaad vad sköna!! Bästa är: innerfoder bort och man har ett par tjockare jeans :)
      Mmmmm vädret ser inte jättespännande ut...

      Kram kram

      Radera
  2. Väl du tog tåget, för det regnade ju inte lide!! =(
    Gött att alles i mc klädväg är fixat inför den stora trippen!!
    Pöss
    Tant C

    SvaraRadera