måndag 6 maj 2013

Tänkte tävla igen :)

Suzan har en tävlig på sin blogg igen och visst tänker väl jag vara med :)

Träningskläder står på vinstmenyn och mitt lilla bidrag får bli detta:



Eftersom ryggen inte vill som jag vill så gör jag mitt egna lilla hemmagym. En tjejkompis har lagt ut en utmaning på instagram som jag i smyg hakat på, ligger smått efter iom ryggen men idag blev det 105 squats! 

Och som ni såg i gårdagens inlägg så blev det 1,5 mil på inlines :)

Så jag gör mina försök att träna fast jag inte hittar ork till gymmet varje dag.

Vill ni tävla så gör ni det HÄRHÄRHÄR el HÄR!!!



6 kommentarer:

  1. Fan, vad duktig du är som gör sådant där hemma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste juh!! Har ingen ork att gå till gymmet men måste få röra fettot här!!

      Radera
  2. Knäböj heter det! 😜

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja bajby, knäböj då för fanken! ❤

      Radera
  3. Flitigt värre!
    Bara tanken på att köra ner till gymmet får mig att vilja vila en stund på soffan. =)
    Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är en riktig periodare! Tränar satan, ser inget resultat, kastar mig i soffan med en påse chips! Men förhoppningsvis ska jag orka ta tag i detta igen :)

      Kram kram

      Radera