fredag 3 maj 2013

Det här med att prata hår är inte min grej!




Började fundera, avslöjade på fb och fick genast svar! Cilla är en av min älskade sambos bästa vänner. Hon äger Blå Salong här i Hässleholm och även ifall jag vet detta så ligger det inte med i tanken jämt om jag säger så!

Hon tyckte jag skulle lämna besluter till henne (mest för hon vet att gör jag något själv blir håret grönt el blått el oranget igen!)
Gick ner där igår för att PRATA hår. Slutade med ny frisyr och sjukt många blonda slingor i huvet!







Hon tyckte att eftersom jag inte kan bestämma mig så klippte vi inte av allt, bara en himla massa uppklippt här och var :)

Vi får väl se när jag tröttnar ;) El som hjärtat sa, det är han som får höra mig svära över mina försök att få till frisyren bra....

3 kommentarer:

  1. S N Y G G V E ! ! ! ! !
    Det där gjorde banne mig Cilla bra!!!
    Fina du!!! <3

    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera