torsdag 2 maj 2013

Vi borde ta ett snack!

Hej ryggen!

Jag vet att du finns och vart du ska befinna dig så om du vill sluta gör ont bara för att få lite uppmärksamhet så vore jag tacksam! Ok?!

Tack på förhand!
Resten av min kropp






Var ute och rullade igår för att få ryggen att kännas bättre innan jag skulle iväg till jobbet. Jag tror allt att det hjälpte! Var lite öm igår på jobbet men vi hade en mysdag utan stress och måsten så det gick kanon. Imorse satte jag mig vid köksbordet. På helt vanliga trästolar med stoppad sits... Nu gör det sjukt ont igen!!!
Har ringt läkaren för att få recept på mina mensvärkspiller igen som jag vet även funkar mot ryggont. Sen fick det bli en runda in på apoteket och köpa något litet tillfälligt!!

Misstänker att mannen blir lite sen idag så vi får nog vänta med rullandet till imorgon igen. Kanske lika bäst iom att idag gör det verkligen ont i ryggen....

Imorgon är det fina lilla verkstan som gäller. Förhoppningsvis blir jag klar med en beställning som är en födelsedagspresent. Har hämtat det sista i garaget som behöves för att kunna fästa en liten onyx :)


Nu till det tråkiga. Mormor är inlagd på sjukhus, hon har haft svårt att andas en längre tid. Så imorgon åker jag och mamma in för att hälsa på. Korsar tummar och tår att hon snart är hemma igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar