lördag 22 augusti 2009

10 oktober =)

Mmmmm då ska ja få ytterligare lite färg på mitt ben =) Ska fortsätta på min fina tattoo med alla pajbitar å körsbär å allt å ja jösses va ja längtar!!!!

Känns bra att va syster. Snälla fina storebror som bokar in mig fast han har bokningstopp å fast att nästa lediga tid egentligen är i februari =) Ja ja är väl bortskämd med de där men de är faktiskt inte mitt fel att ja råkade få en bror med talang?! Men alla får tycka va dom vill, I don´t giva a damn!

Ååååååå va fint mitt ben kommer va när allt är klart!!!! Ja är en liten gottegris trots allt hahahaha

3 kommentarer:

  1. Kan nästan tro att du är lite bortskämd...eller det är kanske så bara när man är lillasyster...

    Visst är det kul att blogga...

    SvaraRadera
  2. Hahahaha ja ja kanske är lite bortskämd men det tycker ja att lillasystrar ska va =)

    Ja visst är de =)

    SvaraRadera