onsdag 26 augusti 2009

I Göteborg går alla på bio....

Jösses vilken dag =) Har faktiskt hunnit med att träna å ja fick Frida med mig =) Duktig va hon oxå!!

Va sjukt trött å ville verkligen inte gå upp ur sängen. Hela dan har de kännts som torsdag å de är ju så klart jobbigt då de bara är onsdag....
Men ja hann med 30 rep påsar vilket är bra mycke! Tyvärr hann ja dock inte slipa de men men, ja får ta de imorn.

Efter jobbet blev de en snabb kopp kaffe hos Frida å David å när Lasse kom hem blev de storhandling på Willys. Så nu har vi fyllt upp frysen så de inte ska behöva handlas på ett tag.

Medans Lasse pantade massa flaskor gick ja igenom min plånbok å kastade massa gamla kvitton å då hittade ja ett besökskort till gymet. De innebär att ja kan ge bort de till nån som vill prova på att träna.
Kastade snabbt i mig några mackor när vi kom hem å sen ner till Frida för att fråga om hon ville hänga med. Hon gjorde allt för att hitta ursäkter men David svarade att han gärna kunde ta han om Wilma medans Frida tränade. Så hon hade inget annat val än att hänga med =) Blev pump som alltid på onsdagar å som sagt va hon superduktig. Håller tummarna för att hon vill fortsätta träna med mig för då tar ja mig såklart ännu mer i kragen å tränar på =)

Väl hemma igen hade Lasse gjort chili con carne med bulgur =) Enligt honom vågade han inte ta vanligt ris med risk för en utskällning från mig ;-) Ja måste va en hemsk människa =)


Igår va ja hos Kim i Halmstad. Både hon å ja hade rensat våra garderober. Allt ja hade med hamnar nu i hennes garderob å en del av hennes utrensade hamnade hos mig =)
Sen uppdaterade vi våra liv om va som hänt sen sist. Trevligt å Kim fixade även en uppdatering till min feleton så nu kan ja både skicka å ta emot mms!!! Tusen tack för detta =)

Nu är de sängen som gäller å ja kommer somna snabbt efter min träning =)

2 kommentarer:

  1. Det kommer en faktura på posten sen för uppgraderingen :) tssss....

    idag ska jag flytta första lasset =) omg...

    du får komma ner sen sista helgen jag sover i lägenheten och dricka vin med mig och städa. så det så :D

    puss

    SvaraRadera
  2. å vilken helg är de då????? Har ju så sjukt mycke å göra.... Flytten kommer gå bra å allt löser sig =)
    Puss

    SvaraRadera