onsdag 19 augusti 2009

Smussel å slå näven i bordet

Har precis suttit å ätit lunch med mina kollegor. Va gammalt de låter!!!!!
Jaja iaf. Lisa är lite upprörd för min utbildning å de är skönt att äntligen nån annan oxå oroar sig lite. Alv har varit så illa tvungen att va orolig för ja har tvingat henne =)
Men efter ett litet samtal så kanske ja kan se en ljusare punkt helt plötsligt. Alla är villiga att hjälpa mig å om detta går igenom så kommer ja helt plötsligt kunna göra skolarbete innan mitt prov. Men ja ska inte ropa hej än för då blir ja bara besviken igen.

Igår färgade håret rödoranget igen, tack Susie =)
Ska ju fotas imorn å ja fick se skorna igår ja ska modella med, skittuffa!!!! Å de bästa av allt är att ja får dom som tack för att ja ställer upp som modell =)=)=)=)=)=)=)=)=)
Ska försöka ta mig tid å lägga upp en bild el två så ni får se, om ni vill alltså =)

Efter besöket hos Susie bar de ut till Trönninge (va precis på väg att skriva hemåt, tillbringar nog för mycke tid där ute nu!!)
David fyllde år å Frida hade gjort tårta. Olyckligtvis fick hon lite över så ja va ju tvungen att äta en bit ;-) Mycket god Frida =)
Sen blev Therese sugen på att ut å vandra en runda så ja, Ludde å Therese gick en runda i skogen på 45min. Så himla duktiga är vi.

Idag har ja samtalat med världens bästa mamma =) Saknar dig!!!!!
Ska kolla upp när ja ska ge mig hem till Skåne, tror de blir andra helgen i sep =)

3 kommentarer:

  1. Klart vi vill se bilder :) ha ha...

    ja för fan, alla dagar passar perfa :) eller ja, inte torsdagen förresten. blir nog flyttning då...

    men ska vi boka typ att du kommer på tisdag?

    glöm inte kläderna då ;) har rensat jag me... tihi

    SvaraRadera
  2. Japp vi bokar tisdag =)
    Ska rensa lite till gumman å plocka med =)

    bilder kommer snart!!!

    Puss puss

    SvaraRadera
  3. Klart jag oroar mig, vi har yrkesstoltheten att tänka på! *blåser upp mig och ser mystiskt nog ut som en tjurig överålders gubbe*

    SvaraRadera