måndag 10 augusti 2009

Kramp...

Ajajajajajaj, har sjukt ont i mina händer.... Suck!

Fredan va mysig i stan. Vi lyssnade lite på EMD å åt en langos fast ja trodde ja skulle spricka efter kvälssmaten... Puh!
Hem ganska så tidigt för vi visste vi hade en lång dag framför oss.
Kl ringde halv 8 i lördes. Men inte ville väl ja gå upp då så ja gick upp lite över 8. Hade lovat att ringa Lasse, vet inte varför han tyckte ja skulle göra de men men =) Sagt å gjort. Fanns inget vatten i Trönninge så lite småsur va han allt =)
Skulle precis till att äta frulle när Mia, Ola å alla ungar kom. Har inte sett dom på minst 1,5 år å jösses va stora dom små liven blitt!!! Maxen taxen ska ju börja skolan nu....
Snabbt i med frullen å sen ut. 1:a väggen gick vrålsnabbt! Alla hjälptes å å kämpade på bra. Lagom till vi skulle börja med framsidan kom Tinas pappa å syskon. Den extra hjälpen va behövlig för jösses va vi fick slita. Hennes lilla mormor kom med smörgåstårta till oss så vi fick lite mer energi.
Å just till detta måste ja bara få ställa en fråga: Varför envisas alla med att ha leverpastej på smörgåstårta????? DE ÄR ÄCKLIGT!!!
Japp. Fick iaf ner framsida å baksida + att vi började på bägga gavlarna. Va helt slut i kroppen å sjukt äcklig så vi körde ner till sjön för att bada en sväng. Gillar inte att bada men de va faktiskt väldans skönt just då.
Hade så ont i mina händer på kvällen att ja inte kunde röra mig. Gumman smorde in mig med salva som tack gode jösses hjälpte. Men ja har fortfarande lite kramp i mina stackars små händer.... (synd om mig, ok)
Körde hem till mamms å papps igår efter min Växjövistelse. Fikade å passade på att byta hoj. Mamma hade handlat lite kläder till mig, de tackar vi för. Ska bara hitta en större garderob nu för nu har ja snart ingen plats mer.....
Passade även på att hälsa på min kära Martin. Han va ju så snäll att han väckte mig igår morse kvart över 8. Han saknade mig =)
Sen körde ja upp till Varberg å svettades nåt så in i nordens. De va icke skönt att köra hoj igår.
Lite blaha, blaha å sen tittades de på fotboll.

Japp så va mi helg =)

Helgens +
Underbart väder =)
Fått min behövliga träning =)
Underbart sällskap! =)

Helgens -
Ett hejdå......

2 kommentarer:

  1. tack själv för en häårlig helg...dock slutade den med att jag nu ligger och är supersjuk...men men Vill du ha lite extra träning ikväll så är det bara till o köra ner och hjälpa mattias och måla baksidan ;) Pöss pöss

    SvaraRadera
  2. stackars dig!!!! vill helst inte säga de men ja börjar känna mig kass i halsen.... =(
    Puss puss

    SvaraRadera