fredag 14 augusti 2009

Svordom, Svordom, Svordom etc.

Sicken skitdag!
Helt otroligt att en skitsak som x-länk kan få humöret att falla ner i botten å genom marken å ända ner till fanvetvad.
Min akilleshäl är definitivt x-länkar. De är dessa små monster som får mig att undra varför ja nånsin kunde komma på tanken att vilja bli guldsmed?! Ja är ju värdelös!!!
Som en räddande ängel från ovan kommer alltid Alfie när dessa monstren jävlas med mig. Hon frågar lugnt å sansat va som är fel, tittar lite på länken, tar den med sig å lyckas fantamig alltid reda ut alla härvor! Varför kan ja inte lyckas med de? Nej mitt tålamod rinner snabbt iväg gällande dessa fanstyg å sen flyger de pincetter högt å lågt å x antal svordomar kommer halvskrikandes ur min mun.
Så för att meddela alla; JA HATAR X-LÄNKAR!!!!!

Sen måste de verkligen va skitjobbigt att ha familj. Att behöva plocka undan maten på bordet efter alla, alltid å att behöva göra matlådor till sin familj. Å att behöva ställa in i diskmaskinen el behöva diska själv.
Hmm, en liten tanke bara. Hur hade de varit om man sagt detta till sin familj så att alla hjälps åt å gett fan i att skämma bort ungar å makar från första början????????!!!!!!!!!

Japp, ja har en pissdag.......

4 kommentarer:

  1. Dytt! Jag trodde du lärt dig lite om män nu, du är ju trots allt 24 år... En RIKTIG man brer sina mackor själv och sköter allt det andra tillsammans med kvinnan. Kvinnan finns för att tillfredställa och tillfredställas, precis som mannen!

    Middag

    Mange B - Gentleman ut i snoppspetsen

    SvaraRadera
  2. Jasau oiner saun da ida!
    Papps

    SvaraRadera
  3. Farbror du är inte frisk =)

    Papps, japps en riktig pissdag... =(

    SvaraRadera
  4. Jo, det är ju det jag är, jag har faktiskt fått läkarintyg på det! Både fysiskt och psykiskt...

    Mange B - Garanterat Lobotomerad

    SvaraRadera