tisdag 25 augusti 2009

Va hände??

Helgen försvann snabbare än den kom....
De blev lite vin å Gh med Frida i fredes. Wilma skulle titta när vi spelade men somnade väldigt snabbt. David å Lasse satt utanför å pratade så vi tjejer fick mysa själva. Men de klarade vi alldeles utmärkt =) Tyckte att ja va ganska bra på att spela men ändå lyckades Frida vinna hela tiden. Jag gjorde mitt bästa för att dölja att ja är en dålig förlorare å ja tror vinet hjälpte mig rätt bra =)

I lördes va de dax för kräftskiva ut i Trönninge. På förmiddan va ja inte alls upplagd för detta... Svänge hemom en liten stund för att hämta min dator å ev nåt att ha på sig på kvällen. Sen vet ja inte va vi gjorde....... Hmmm, jo iaf ja erbjöd mig att lämna David å Frida hos Davids päron som oxå hade kräftskiva å Lasse följde med. Självklart innebar de att vi blev försenade så när vi väl kom hem igen satt alla redan vid bordet å hade börjat äta. Snabbt som attans in å hämtade ut vår mat å sen kunde vi oxå sätta oss ner. Massa kräfor å räkor å Lasse fick ta snapsen =) Dricker ju inte de dära möget!
Hade väldigt trevligt =)
Sen ringde stackars bror som stod på motorvägen 3mil ifrån Tvååker med punktering så tack vare Lasse lyckades vi få tag i en nykter chafför (alltid en fördel =)) samt vi fick låna Tores bil som är en vägtransportledar bil el nåt sånt... Ja de blinkade som attans runt den iaf =) Ner å hjälpte bror. Både han å ja va glada när detta spektakel va över å ja är väldigt glad att Lasse, Tore å Cissi ville hjälpa en bror i nöd =) Tack!

Sen bar de av hemåt igen å sen är ja inte riktigt hundra på va som hände. El ju ja vet ju va som hände men varför el hur känns lite oklart. De redades ut lite på natten iaf som tur va men ja vet inte om de ska redas ut mer el inte.... Återstår att se =)

I söndes va de iaf bara slappedag. Mådde inte riktigt 100. De bar iaf av till Sörse å hem till mitt så Lasse fick slita sig från Trönninge en liten stund för att övernatta hos mig istället =) Han överlevde fast han klagar på nackont. De gör han iof alltid så de är inte mina kuddar de är fel på, de är han som är felet =)

Igår va de fikatajm med Alfie efter jobbet. Vi behövde de. Fick även jobba över en stund då ja spenderade 30min i feleton med min underbara mamma =)

Nu ska ja kolla på Youtube å sen jobba å sen till Halmstad =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar