fredag 7 augusti 2009

Växjö

Då ska vi snart bege oss in till das city. Är ju Karl-Oskar dagarna å RixFM festival idag. Men ölen får nog utebli. Ska upp tidigt imorn å riva massa puts =)

Idag har de inte blitt gjort så mycke. Lyckats låsa mig ute när Tina å Mattias granne kom. Zeke skällde som en galning så ja tyckte ja va smart som stängde in honom. Men de va mindre smart att inte kollat varhän extranyckeln fanns.....
Jaja in kom ja iaf =)
Pratat en runda med Kim idag. En vinkväll tycker vi nog bägge skulle sitta fint. Får se när vi kan ha tid med detta =)
Skulle även åkt iväg på kaffe en runda idag men de blev inget med de. Personen ifråga va ju inte hemma i tid.... Men va hade ja väntat mig?!
Mammsingen ringde innan för att kolla om ja ville ha nåt från Tjeckien. Kunde banne mig inte komma på nånting!!! Ja har för mycke därifrån redan tydligen hahaha

Imorn blir de som sagt rivning av puts men även lite öl å smörgåstårta. Tror även de kommer bli en fin solbränna med betoning på bränna! Varmt som attans ska de bli så bikinin kommer åka på. Solkrämen är med men den hjälpte ju inte mycke sist så varför skulle den göra de imorn????

Mor å far kommer hem på söndag å då ska ja ner å krama dom samt byta till min egna hoj innan ja kör upp igen. Har haft mammas nu ett tag även om ja inte kört speciellt mycke...

Nu är de dax för staden =)

1 kommentar:

  1. ja den där vinkvällen får vi ta tag i snarast möjligt. helgen efter jag fyllt år kanske? liksom mycket fram tills dess... tror jag. Hmmm... vi får checka av våra kalendrar. denna helg som kommer är jag upptagen, därefter me, och därefter me. men därefter är jag nog inte :) ha ha ha...

    puss och kram

    SvaraRadera