torsdag 13 augusti 2009

Tack mamma!

Tack som attans för samtalet igår. Du fick mig verkligen att vilja ta mig i kragen å göra nåt åt detta möget nu!
Blev gymet igår å pump. Minns knappt när ja va där sist. Å de är väldigt onödigt att betala varje månad å inte utnyttja de. Sen va de hem till Sörse, ställa bilen, packa regnkläder å sen upp på cykeln ut till Trönninge. Oxå en sak som är väldigt onödig, köpt ny cykel för massa cash som inte blivit använd för ja är lat å har en bil. Men nu ska bilen få stå ett tag å cyllen ska användas. 6,6km är de från Sörse till Trönninge. Visst ja va döende efteråt för kondis=0000000 hos mig....

Idag blev de cykeln till jobbet även om de såg ganska mörkt ut igårkväll. Himlen öppnade sig å de öste ner fullkomligt! Låg i sängen å undrade va fonte som lät. Men efter en snabb fråga konstaterade ja att de va regnet som lät..... Även om Lasse erbjöd sig att köra mig till jobbet idag om de skulle regnat så än men ja sa beslutsamt nej, ja har regnkläder å en cylle, detta ska användas!!!

Alv har varit lite elak idag å petat på mina lår då hon vet ja har träningsvärk. Tyvärr kommer de nog göta ännu mer ont imorn å då kommer hon säkert va ännu mer elak.... =( Fast ja gillar henne ändå =)

Idag blir de promenad! Ensam el med Frida.

Tack igen mamma, ja behövde de. Älskar dig! Puss!

4 kommentarer:

  1. Åh, kör ner till Halmstad, snacka skit och gå en lååååång promenad med mig :) *kim nickar på huvudet upp och ner föbrilt likt en leksakshund som sitter på instrumentbrädan i alla bilar på amerikanska filmer*

    puss puss

    SvaraRadera
  2. å du, jag går fan inte sönder. ha ha, det var det dummaste... men tack ändå för den ngt förfalskade komplimangen. ha ha

    puss puss

    SvaraRadera
  3. MOuhahahahaha! Pekfingret är laddat för morgondagen!

    SvaraRadera
  4. Kim, ja lovar att komma ner nån dag =)

    Anonym, kan du möjligtvis va Alfie?? =) Va snäll vid mig... =)

    SvaraRadera