måndag 7 september 2009

All the small things...

De är alltid alla små saker som spelar roll. Men då ja fått höra att ja inte ska känna så mycke alltid så håller ja småsakerna inom mig. Fast att ja själv är lessen inombords så låssas ja inte om de bara för att inte dra upp en liten grej till världens största. Sånt som ja vet är löjligt men kanske sånt som ja blir lessen för.... Å de tråkigaste av allt är att ja vet att när småsakerna blitt tillräckligt många kommer de rinna över å tårarna kommer spruta. Japp, löjligt men sant.... Mamma: de är inget super allvarligt nu så du behöver inte bli orolig!

Saker folk säger till mig sätter sig oftas på min hjärna. Som ovan; Du ska inte känna så mycke alltid! Detta sas med många svordomar instoppat häråvar å i väldigt ilsken ton. Inte alls konstigt ja därför håller saker inom mig....
Ja trodde du hade mer skinn på näsan är oxå nåt som satt sig fast. Du, underbara du som sa detta..... Hmmm samtidigt som ja gillar dig avskyr ja dig. För ja vet din hemlighet nu. Den hemlighet du aldrig vill ska komma fram.....


Nej, åter dax att stoppa undan tankar å gå å äta istället....

4 kommentarer:

  1. Saknar dig. snart är det PINK !!

    SvaraRadera
  2. saknar dig oxå gumman!!! JAAA å vi ska ha såååå kul!!!! =) Puss puss

    SvaraRadera
  3. Exakt som du skriver: Till slut så exploderar allting, så du ska inte hålla saker inom dig. Men det är svårt, oftast.

    Jag ska me ner till Skåne i helgen =) Det är ju rockabilly i tydingesjön, eller ja, inte I sjön, men du fattar :) Vi ska fira mig, för jag fyller ju år imorgon. TJOHOOO... Så vi kör från Malmö på lördag morgon...

    Tack gumman <3

    puss

    SvaraRadera
  4. Va? Är de inte i sjön? De fattade ju inte ja ;-)

    Svårt är de även om ja övar för fullt på att inte hålla de inom mig tills bristningsgräns....

    Puss

    SvaraRadera