torsdag 17 september 2009

Uppe med tuppen =)

El ja tror faktiskt inte ens han hade stegit upp! 04:30 ringde klockan. Stängde snabbt av den å tassade upp, försökte va supertyst för att inte väcka Lasse men som alltid när man ska va tystare än tystast så väsnas man SUPER!
Tog med Fridas paket å hängde i en påse på dörren. Hon har hela tiden sagt att hon inte känner för kalas utan tänker hänga en påse som alla kan lägga presenterna i å sen kan man gå igen. Så javisst, ja gjorde ju de såklart =) Men vi ska ner där efter jobbet å då ska hon få lite till =)

Allt har flutit på bra hittills. Vill inte säga förmycke för då brakar de säkert samman. Inte så himla pessimistiskt va mamma?! ;-)

Tog min lilla promenad igår. Musik å ett raskt tempo, precis va ja behövde =)

Kim ringde igår, fick henne att skratta så ja ett tag trodde hon skulle får hjärtsnörp! Samtalet handlade om; Joddla med Siv, Idol, Kosovoalban, fängelse, tatuering på rumpan å kladdkaka med en fil inbakad. Resten får ni lista ut själva hahahaha =)

Nu ska ja bege mig in i dimman i sliprummet å förhoppningsvis känna mig jäkligt nöjd när ja går hem idag =)

5 kommentarer:

  1. ha ha ha ha ha. ja den skratt attacken behövde jag. du är så bäst. :) Johan undrade vem det var jag pratade med efter vi lagt på. han bara skakade på huvudet :) tror dock ingen kan få ihop vårt samtal, tur är väl det :)

    puss

    SvaraRadera
  2. Tur man kan roa sina vänner ibland ;-)
    Johan måste verkligen undra vilken lustig människa ja är!!! =)

    Puss

    SvaraRadera
  3. ha ha... jajamensan :) vänta bara tills han får träffa dig :)

    puss

    SvaraRadera
  4. Se på fan! Du kan du Dytt! Jag ville bara susa in och önska dig en riktigt skön helg!

    Puss kram

    Mange B - Din låssas farbror ;-)

    SvaraRadera
  5. Ja kan ja ja =) Go weekend farbror!

    Pussåkram din låssas brorsdotter el va ja nu kan va om du är farbror =)

    SvaraRadera