onsdag 16 september 2009

Likgiltlig

Har inte haft den bästa av dagar på jobbet. De som kunde gå imot mig har självklart oxå gjort de. Skulle stannat kvar för att jobba in lite tid men kände inte alls för de så ja kastade mig i bilen å körde hem. Gick ner till Frida direkt för en kopp kaffe å få spy lite galla. Tack Frida, de va precis va ja behövde!
Är troligtvis inne i en liten downperiod nu, känner inte för nåt å allt bara jävlas på jobbet. Men ja ska bita i de sura äpplet å ta tag i detta å försöka hålla humöret uppe. Tror ja ska slänga i hörlurarna till feletonen sen å gå en promenad. Kanske får rensat skallen lite då =)
Lasse är i städtagen men ja sitter här. Är mest ivägen känner ja å ja är för lat för att hjälpa till. Han får väl skälla om han tycker ja ska hjälpa honom =)

Imorn är sista dan för ett besked för mig. Vill helst inte höra nåt, de är de bästa =) Så ja håller mina tummar. Men om de hade varit nåt så tror ja nock att dom redan hade ringt. Så ja kan nog andas ut men ja väntar ändå tills imorn för säkerhetsskull =)
Fick ett annat besked idag. Kan dock inte säga att ja är varkens lessen el glad. Visst de hade varit bra för den ekonomiska biten men samtidigt vet ja att de löser sig , de gör de alltid på ett el annat vis. Å sen känns de lite som om mitt är mitt. Inget illa menat el så. Ja är helt enkelt likgiltig i denna fråga.

Funderar på om ja ska börja tidigt imorn. Sitta i min ensamhet å jobba järnet. Vill inte jobba över på kvällen för Frida fyller år imorn å ja ska nerom där å ta en kopp kaffe å överlämna present. Ska bli spännande å se va hon säger =)



You say that I´m crazy, maybe thats a fackt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar