torsdag 3 september 2009

Varbergs Hospital

Har varit på sjukhuset idag. Kollat upp va som är fel med mig. Ja är trasig å behöver lagas.... =( Urinvägsinfektion igen..... Så nu är de dax för pencilin igen. Suck.... Men de är iaf ett lite svar på va som är fel.

Pratade lite snabbt med mamma innan oxå. Min mage är upsvälld som en jäkla ballong. Ska äta lite mindre fibrer å blir inte de bättre blir de en vecka utan laktos.... Ååååå va ja bara vill veta va de kan va....

Liten Lars är arg. Replokalen är översvämmad så nu ska dom lasta in allt i ett släp å köra iväg till en annan replokal dom ska ha istället.

Ska hem å hämta täcken nu som vi ska ha i husvagnen i helgen =) Å sen får ja nog svänga bortom å se om dom vill ha hjälp med instrumentflytten.

Tack Alfie för att du va med mig idag =)

4 kommentarer:

  1. Hej Patricia, springer du med rumpan bar...när kommer du hem, jag har grejor till din blåsa och till uppblåsta mage.
    Tack för din goa ord, jag skall försöka prioritera lite bättre.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag finns där med min handduk om axlarna när du behöver, vännen. =)

    SvaraRadera
  3. Moster, ja kommer hem nästa helg =) Tittar utom på en kopp te då =) Pussåkram

    SvaraRadera