söndag 27 september 2009

Vilken helg!

Sicken helg!
Åkte till Anderstorp i torsdes. Ja å Lasse lastade ur bussen å in med alla saker i boxen. I fredesmorse kom knubbisen å de mekades å fixades lite grann. Sen va de dax för banåkning för gathojar å medans Lasse va ute å körde åkte ja å knubbisen iväg å handlade lite mat. Skulle handla frukost men herr Hägerström slängde ner hur mycke godis som helst i korgen! Jösses!
Bankörningen höll på nästan hela dan å sen efter de mekades de å fixades inför tävlingen. Ja va mest frösen å kollade på =)
På kvällen blev de några öl å lite vin som slank ner. Mer för vissa, mindre för andra.
Va uppe tidigt igår. Tävlingen började runt 11. Filmade lite men kollade mest. Alltidäck hade lite otur men samtidigt lite tur. Bromsbeläggen fram va helt slut å i nästan 1 timme kördes dom på stålet! Kedjan hade inte klarat många varv till å framdäcket hanns aldrig å bytas. Men tack vare att några andra oxå fick problem slutade gårdagens tävling med en 2:a plats =) Totalt blev dom 5:a i serien å nu ska de bli intressant om AlltiDäck får lov att köra med nr 5 nästa år el Fiver ska sno åts sig den igen. Knubbisen kommer förhoppningsvis inte ge sig så lätt!

Efter tävlingen lastades bussen å husvagnen gjordes iordning så vi kunde köra hem. Kom hem vid 9 tiden å va helt färdig. Hann nerom Ludde för att säga hej till henne, Frida å Kenneth. Drack även ett glas vin. Sen va de krypa ner i sängen som gällde. Va så trött att ja inte ens orkade duscha! Kollade på filmen som ja å Lasse tillsammans filmat under helgen. De va en liten del från träningen å lite från tävlingen men mest från boxen i fredes när en full Liten Lars filmade =) Ja hatar verkligen att höra mig själv på film för man låter så hemsk. Är de verkligen så andra hör min röst???!!! Låter ja verkligen så????!!!!

Tack vare Henke lyckades ja komma över lite bilder från vår semester i CZ 06. De va året ja, Lina, farbror Magnus å Henke delade stuga. Helt sjukt roligt! =)

Ja å Lina visar våra fina strumpor vi köpt =)
Världens bästa päron! =)
En trött Patricia vilar sig ( jaaa, ja är fylledålig...)
Här är ja fortfarande full...
Inga kommentarer!

6 kommentarer:

  1. Gamla fotton eller? ;) Pöss pöss Tina

    SvaraRadera
  2. Härlig helg med andra ord! Sista bilden, vad är det, du vet vad jag tycker om att du gör sånt bak min rygg ;-)! Vilka bilder för övrigt, härliga tider det! Det var riktigt kul att bo så i en vecka...

    SvaraRadera
  3. Tina; du ser väl hur svullen hon ä så de är klart de är gamla bilder ;-)

    Farbror; ja va väldigt onykter när denna bilden togs, minns inte ens detta.... men eftersom de va ett himla tjat om dom däringa stringtrosorna så fick ja ju visa, tror ja.... Ja visst fonte va de skoj att bo så men max 10dagar! Henke kanske kommer ner nästa år =)

    SvaraRadera
  4. Allright! Då delar vi stuga alla tre eller? Ni kan få bo i min!

    SvaraRadera
  5. hahaha vilken stuga har du?? ja har ju en tvåbädds, nr 16 tror ja tom =)

    SvaraRadera
  6. Jag hade alltid stuga förr, sen släppte jag min stuga 1 år, sen har jag aldrig fått en egen på min egen camp...

    SvaraRadera