tisdag 22 september 2009

Finns ett telefonsamtal bort...

Vänskap för mig innebär att man finns där å ställer upp när vänner behöver de. I gengäld vill ja ha desamma. Tänker på dig gumman å de är bara att ringa om du vill.

Kursen är nu avslutad. Har gett mer än ja trodde. Nu kan man sätta fingret på va problemet är å kanske kan vi även komma till en lösning. Funderar på ett mail ja kanske hade tänkt skicka ut imorn, pratade med Alv om de igår å hon tyckte de va en bra ide. Får se va das boss tycker om de men annars går ja väl imot honom precis som ja brukar göra =)

Kursen resulterade även i att ja troligtvis ska till Kungsbacka nån dag å umgås med två vovvsingar å självklart deras matte =) Kul när man kan träffa nytt folk å känna en gemenskap. Himla trevligt tycker ja å hoppas nästan att ja å Camilla kommer hamna på fler kurser tillsammans.

Pratade med Tinan igår, först på tramsbok, sen msn å sen i telefon =) Alltid lika skoj att höras av även om de vi pratar om inte är så skoj. Men å andra sidan lyckas vi alltid flinka in ett skratt el två ;-)

Kimsan ringde innan, självklart har ja fått flyttkortet. Posten verkar finnas på våran sida =) Nu får vi bara se när vi lyckas avlägga lite tid för varann.

Är väldigt uppåt idag å ser fram emot mina 3 nästkommande helger =) Först MASSA motorcyklar å trevligt sällskap, sen MASSA tatueringar å även där trevligt sällskap å sen såklart att få komma hem till mamms å papps å få träffa bror å ev moster å såklart trevligt sällskap :-P

Nu ska en kopp te slinka ner för att värma mig lite innan ja ska på med träningskläderna å bege mig ut en sväng.

3 kommentarer:

  1. Vad bra gumman. Du, jag är dödens trött. tröttare än tröttast, tröttare än en elefant som ligger på en igelkott och sover. jag är trött.

    puss

    SvaraRadera
  2. tack för att du ringde gumman! kram kram

    SvaraRadera
  3. Stackars Kim =)

    Klart gumman å de vet var ja finns om du behöver mig

    pussåkram

    SvaraRadera