onsdag 2 september 2009

Kan va på väg att kasta mig ut... =)

Har haft en supervecka hittills på jobbet. Har legat 1 dag före å de har kännts allmänt bra så ja kan sätta mig med eget på fredag. Men då idag ska de självklart fucka så mina planer ramlar hårt ner i marken som ett ägg å spricker.... En liten länk. Just den sortens länk som ja hatar! WHY????!!!! Om de nu finns nåt högre väsen så tror ja inte att ja är omtyckt.... morr å gruff...

Hann inte med något te hos Susie igår, får se om vi kan få till de en annan dag istället. =)

En hjälpande hand? Mmm ja jo de skulle man ju kanske kunna ställa upp med. El ja kanske, ja har ju redan gjort de egentligen. Så vi får väl se ikväll el nåt va som hända skall....



Å nu över till nåt helt annat:

Satt å lyssnade på webradio för någon har stulit mitt spotify ;-) Å just idag har dom spelat Snow Patrol å Sahara Hotnights.... 2007.... sommar... ja å Fransson spenderade massa tid på gymet å blev snygga..... jobbade som personlig assistent.... en avslutningsfest som slutade inte riktigt som tänkt..... ett stort steg i mitt liv, ja gav upp å sa hejdå.... världens bästa vän fanns vid min sida.....
Ojoj jobbiga minnen men fan va stark ja blivit av de!

Tackåhej!

2 kommentarer:

  1. Känslor är lite jobbigt att bråttas med ibland...
    Vilken fin sida du har nu. Hoppas allt är bra med dig. Har varit hos Mona och fikat, hon visade fina bilder på dig, kanon fina!
    Kram moster

    SvaraRadera
  2. Ibland är de inte alls kul med känslor men de som inte dödar de härdar =)

    Kunde varit bättre, dax för urinvägsinfektion igen =( Har du några bra tips å råd moster???

    Kul att du tyckte om bilderna =)
    Pussåkram

    SvaraRadera