tisdag 1 september 2009

I keep you locked in my head...

Har försökt hela morronen få tag i nån vettig människa på en vårdcentral el ett sjukhus som kan kolla va de är för fel på mig. Men detta går icke att uppbringa i denna stad! Morr!!!
Får se om ja kan lyckas senare el alt imorn.

Va nog världens tråkigaste igår å somnade redan kl 20.... Flåt.... =)

Ska fika med Susie efter jobbet men tror ja måste ut på uppdrag först. Typ hem å diska. Alltså hemma hos mig. Har ju inte varit där på 1vecka så ja måste nog hem.... Å kolla om Kims ring har kommit som ja ska fixa till. Å sen måste ja ringa gymet, nya tider nu å ska även kolla lite stuff till Frida =)

Kollade på hotell igår. Tror ja har hittat ett som kan passa mig å my BFF =) Verkar mysigt iaf å i nov är de lite kallt oxå å då behöver vi nåt mysigt =)

Snart..... Snart..... Snart ska ja få träffa mamms å papps igen!!!!!!! =)

4 kommentarer:

  1. Morrn! Om du inte har varit i din lägenhet på en vecka, hur kan där då ha blivit disk ;-)??

    BFF?? Är det gissningslek på gång så gissar jag på Best Fuck Forever... Vad vann jag????

    Lennart Larsson

    SvaraRadera
  2. Ja va där å drack kaffe med Alfie men orkade inte diska direkt å sen har de blitt ståndes. Å nej farbror, Frida är inget Fuck ;-) Så denna gången vann du inget =)

    SvaraRadera
  3. baby.. min ring har inte kommit. för jag har inte skickat den. skickar den idag dock. har ju legat sjuk och då va jag nere hos Johan. Men imorgon borde du ha den =)

    vi får ta en återträff snart =)

    puss

    SvaraRadera
  4. nej ja märkte de =) Hoppas du mår bättre nu iaf =) Ja vi får kolla upp när vi kan ses igen!
    Puss

    SvaraRadera