måndag 22 april 2013

Har legat lite lågt!

Helgen är över och med den min födelsedag för detta året! För det är faktiskt så att jag fullkomligt ÄLSKAR att fylla år! :) Orkar inte lägga energi på att jag blir äldre, jag är bara lycklig över alla sms och hälsningar och i år blev det tom sång för lilla mig på Bishop Arms! :D

Inledde med att låna bilen av älskade mamma i torsdagskväll. Upp tidigt som attans på fredag (min dag :)) och begav mig till bror i Johannishus. Hade frukostmys med familjen och lilla sketUno. Pratade massor om allt och ingenting och bara njöt! Sen åkte bror till jobbet men jag fastnade hos Esa och Frej :)

Sen blev det snabbt hem och börja baka muffins. Glömde helt bort att äta vanlig mat men fick i mig två muffins tillsammans med mina gäster. Blev några öl hemma och efter att gästerna åkt gick vi ner en sväng till BA. Blev som sagt sång och några fler öl!
Väl hemma igen blev jag påmind om att jag missat äta så ja....ölen kom upp igen.... Ooooppps!

I lördags blev det massa slapp och slö fram tills vännerna från Braås och Lenhovda hittade ner. Gick ut för att äta och där möte Peter och Anna upp. Mat, öl och sen hem igen för lite mer öl och kaffe :)
Snabb sväng ner till BA på nytt och sen dog vi alla i sängar, soffor och på luftmadrasser.

Så igår blev det slö, slapp och bara göra ingenting! Välbehövligt!

Nu är jag iaf på plats i verkstan så nu blir det maaaaassa jobb!

Lite bilder blev det från helgen och då menar jag verkligen lite...


Världens sötaste unge!





FesUno!


Installation av presenten från mor och far, min efterlängtade kökslampa!!


Wiiiee!!

8 kommentarer:

  1. Snygg lampa!!!!
    Hoppas helgen blev så go som du önskade!!!
    Pössen!
    Tant C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur?! Är helt kär i den :)

      Den blev bra, tur jag har verkstan att sitta i nu för jag är fortfarande lite trött!!

      Pöss

      Radera
  2. Grattis i efterskott! Roligt att dagen blev lyckad! =)
    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!

      Önskar dig oxå en fin måndag!!

      Kram kram

      Radera
  3. Grattis i efterskott!!

    O vilken fin puppe!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!

      Ja visst är han söt? Dock ganska störd men det verkar vara normalt för den rasen!

      Radera
  4. Hoppas vi blir firade i år igen i Tjeckien, trevlig tradition tycker jag!! Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir vi säkert, Jonas lovade tårta i år igen för han glömde säga grattis på min dag :)
      Kram kram

      Radera