fredag 26 april 2013

Tro det el ej men jag hann! :)

Bussen lyckades så himla perfekt i onsdags så jag hann i tid till jobbet :) Skulle byta av tanten och även hon blev ju drabbad av inställda tåg så vi löste hennes hemgång på annat sätt :)

Igår efter jobbet blev det en sväng till verkstan för att möta upp en kund som behövde lite översyn på sin klackring. Sen var det snabba ryck hem för jag var inbjuden till tjejkväll på Karlbjer här i Hässleholm.

Hade en trevlig kväll med personalen och litta vänner.

Blev ett par shorts till mannen, han var lite skeptisk men inte jag inte


 Själv hittade jag en snygg tröja, lite oversize och på bilderna kan magen se lite plöffsig ut men fullt så hemskt är det inte :) Den är jätteskön!




Även denna råkade hitta hem... Mac var inte alls förvånad över motivet, förstår inte alls vad han menar?!


4 kommentarer:

  1. Sketa fina kläder ni hittade!!!!!!!!
    Är inte heller förvånad över valet av din tröja... Det är du och som du sa är jag militärgrön.. Hmmm...

    Tackar än en gång för att jag kom hem i onsdags. Fan vet när jag gjort det om vi inte löst det som vi gjorde!

    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha man måste ha en dödskalle el två i sin garderob ;)

      Pöss

      Radera
  2. Har ni ett Karlbjer? O här finns en Kobjer... Skåne alltså!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja skillnaden är ju hårfin med vad dom pysslar med oxå! ;) Tror Karlbjer uppkom som en sammanslagning av 2 efternamn :)

      Radera