måndag 8 april 2013

Jag kom, jag såg, ja höll på att kräka.....

Fiiiiii faaaaaaan!
Jag tog mig ner till gymmet, höll på att snubbla på löpbandet då det ville haka upp sig hela tiden, jag tränade cirkelträning och höll på att kräka, kom hem och var helt slut och höll på att ramla i duschen 2ggr!!!

Sitter nu på tåget till jobbet och mjaaa, jag är mör i benen och magen! Var kanske lite tidigt att träna med förkylningen som inte gett med sig el som sambon säger: skulle kanske inte tagit i så hårt...

Hade ångest över att gå dit, ville helst ligga kvar i sängen men jag gjorde det! Nu gäller det bara att hålla igång detta!!!

Har en dejt med revisorn imorn efter jag gjort en inventering men kaaaaanske tittar jag in till gymmet mellan mina jobb.... Men just nu är det verkligen bara kaaaaanske!



4 kommentarer:

  1. Duktig du är! Det är så längesen jag såg gymmet att jag knappt kommer ihåg hur det ser ut. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :)
      Sist jag kollade efter så har du varit upptagen med annat och därför inte hunnit till gymmet ;)

      Radera
  2. Ser du mitt pekfinger???
    Man ska A L D R I G träna när man inte är 100% frisk!!!!
    Ajsingbajsing!!!
    Kramen
    Tant C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag veeeeeet! Men jag ville ju så himla gärna träna bort fluffet på magen och benen....

      Pöss

      Radera