onsdag 3 april 2013

Svullen och snorig!

Åkte hem fortast möjligt från verkstan igår. Även om jag hade behövt tillverka brors vigselringar, men jag kände att med snor som rinner i hela ansiktet så var det inte en bra idé att sitta i verkstan!

Så verkstan byttes ut mot soffan. Låg där heeeela dagen och tyckte synd om mig. Bland snorpapper, panodil och tårar! (tårarna kom då jag kollade på Hart of Dixie och jag kände att jag rent allmänt hade kunnat gråta ihjäl mig!!!!)

Kollade igårkväll ifall jag hade feber, nepp det var bara inbillning!

Ligger nu i sängen och kan äntligen andas! Nässpray är inte det bästa jag vet men ibland måste man ta till drastiska åtgärder för att kunna andas!!

Planerar att inom kort ta mig upp ur sängen iaf, blir möte och sen jobb som assistent idag!

Japp, det är ju bara en förkylning och jag tänker varkens slicka, hosta el krama på mina kollegor el brukare!



1 kommentar:

  1. ASG!
    Ska inte göra nåt av det på dig heller!
    PÖSS!!
    Tant C

    SvaraRadera