torsdag 4 april 2013

Helgen är inställd!

Ja ifall det är ok med alla?!

Planen var att vi skulle få besök från norrliggande fäbodar men jag är så sjukligt förkyld och tror inte jag hade kunnat få ner så många öl mellan nysningar och snytningar!! Så vi skjuter på det, förhoppningsvis får vi istället besök på min födelsedag! :)

Men lika glad var han för det, min kära vän som lyssnade på mitt råd gällande dejtande av tjejer! Han låter nästan lite livrädd när han ska berätta för mig, som om jag måste godkänna det hela :) Men han berättar iaf och det gör mig glad! :) Så det blir dambesök för honom och soffan blir min vän heeeeela helgen! Fast tillåter vädret så ska vi kanske ta ner rullorna från hyllan och åka en sväng! Borde ju faktiskt köpa mig ett nytt oljefilter och byta på hojen oxå.... Ser ju ut som att det snart skulle kunna vara dax att plocka ut den oxå.... :)



1 kommentar: