tisdag 16 april 2013

JAG VÄGRAR!!

Det enda som faktiskt är kul med en viss reklam på tv är när damen som hänger i ett rep fullkomligt vägrar göra vad hon blir tillsagd! (märker ni hur jag krånglar för att inte nämna företaget?! Inte vet jag ifall dom är bra och då ska dom inte heller få reklam ;))

Trögstartad som jag är så tog det lite tid att riktigt känna mig vaken imorse. Men hjärtat väckte mig för kaffe 10 i 6 och jag gick upp! Sen fixade jag lite med tvätten, kastade på mig träningskläderna och gick till gymmet! Det där med att jag tänkt springa (!) tjejmilen kan vi nog glömma men ta mig runt ska jag iaf! :D

Efter träning blev det hem och fixa lite till med tvätten och sen "unnade" jag mig en stund hos världens bästa Anneli! Av någon anledning peppade vi igång varandra och nu ska vi ses på gymmet 6:15 imorn!!!

Efter att Mirijam hämtat hem sin hoj igår så var tanken att ta hem min idag men regnet hänger tungt i luften!!
Spenderar iaf dagen i färg mest bara för att jag vägrar tro annat än att våren är här!!!










4 kommentarer:

  1. Gött med vår och utsläppt hår, som du passar himmla bra i!
    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag som bara vill klippa av det!! Men det tycker inte min man...

      Pöss

      Radera
  2. Rauuuuurrr! Snygging! =)

    SvaraRadera