söndag 14 april 2013

Stressigt värre!!

Tog oss en fm.promenad nu innan jag skulle med tåget till jobbet. Stannade hos Kalle för att kolla hur det gick med måleriet av nya panelen på huset. Prat och kaffe blev det där! :)

Sen jävlar i min låda blev det bråttom hem! 9min innan tåget skulle gå blev det snabbt byte av kläder medans hjärtat sprang ner och köpte biljett till mig! Är sjukt svettig nu men det är sånt som händer :) Har inget ansträngande på schemat idag så jag blir nog nerkyld ;)

Nya skorna=grymt sköna!!!!! Kändes helkonstigt att hoppa i conversen efteråt! Lyckades iaf få folk och fä (verkligen FÄ!) att kommentera dojsen iom alla färger! :)

Tjing på er!


2 kommentarer:

  1. Väl du kom ivaj i tid...
    Tragiga gobbar som sätter fälleben pau en ä inte lätt!
    Pöss
    Tant C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick nästan lite panik, hade ju inte kunnat ta mig upp på 2h annars!!
      Pöss

      Radera