torsdag 18 april 2013

Nämen asså jag gillar inte zombies!

Tänkte jag skulle mysa ner mig i soffan igår med Body of proof när min brukare somnat. Var längesedan jag såg ett avsnitt och helt ärligt så har jag saknat det. Nu var ju bara problemet att just igår skulle det vara något genmanipulerat virus och plötsligt smittades folk av rabies och blev som zombies! Började äta på varandra och sånt trams!

Genast stängde jag av tvn, gick in i vårt sovrum (alltså vårt, där vi assistenter sover!), kröp upp i sängen så långt in mot väggen jag kunde och såg till att inte en enda kroppsdel var utanför täcket! Tror ni sen att jag kunde sova?! Hahahahahahaha eeeehhhhh NEJ!!

Japp, det är helt ok att kalla mig för världens räddaste och töntigaste människa!

Sen utifallatt ni undrar så har årets flesta skoskav infunnit sig. Inte på grund utav gårdagens sandaler utan förrgårdagens nya verse.....



2 kommentarer:

  1. Nu blev jag snopen!
    Trodde inte du var sån hare när det gällde sånt!!

    Kan inte låta bli att tänka på reklamfilmen som går nu!
    "Det finns inga zombies på jobbet. Det VET jag! Och skulle det komma in någon, så har vi vakt på parkeringen och han kommer ALDRIG att släppa in dom!!"

    Typ..
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xOdQfo4deb0

    Pössen
    Tant C

    Du behöver inte va rädd!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha jo denna damen avskyr allt som har med skräckfilm och zombies och sånt att göra!!! Får total panik och drömmer mardrömmar sjuk länge efteråt!! Så jodå, en riktig räddhare är jag faktiskt!!

      Måste hitta den där braiga vakten som inte släpper in zombies ;)

      Pöss

      Radera