söndag 7 april 2013

Söndag, snor, skor...

Snorar fortfarande sjukligt mycket. Sår i näsan är på sin plats så nu hoppas jag innerligt att detta är det sista och att jag kan få bli frisk snart!

Tröstar mig själv med att köpa nya löparskor, är dax för ett par nya innan jag ska ta mig an Tjejmilen och imorgon tänker jag besöka gymmet oavsett hur snorig jag än må vara! Det är hög tid att ta tag i livet och fluffet igen!!!

Dessa hittar hem till mig snart :)

För övrigt så har denna helgen bestått av glädje i att Färjestad åkte ur slutspelet och tar inte hem guldet i år! Tack för den!!

Tant Ninnie hittade in här igår, blev fika och en runda på stan! Testade lite kläder men faktiskt så köpte JAG inget, Jenny handlade som vanligt ;) Var kul att träffa henne igen!

Sen har vi slappat, suttit i köket och pratat över några öl och bara haft det bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar