tisdag 30 april 2013

Hejdå fina april, välkommen sköna maj!

Så har april nått sitt slut och här är min sammanfattning av denna fantastiska månad!

- Gick på mitt schema fullt ut så nu jobbas det vare sig det är vardag, helg, afton el sjukt röd dag.

- Pappa, bröderna, fina svägerskan, Alv, JAG och några fantastiska till hade födelsedag!!!

- Fick pussa på världens sötaste unge på min födelsedag! ❤

- Hade en dejt med Robert Downey Jr! (ok egentligen var det med min man men Robert gjorde oss sällskap på ett fint sätt!)

- Älskade lilla motorcykeln kom ut i vårvärmen :)

- Jag har lämnat lite datum till mina fina banktjänstemän att välja bland och i maj kommer jag, Patricia, guldsmed och ägarinna av Smycken af PAJ hålla en informationsträff om vad man kan göra med sina gamla smycken!

Månadens absoluta minus: jag har nog lyckats klämma en nerv i svanken och har just nu sjukligt ont i ryggen!! Går som en gammal tant men men, iväg till verkstan it is!

Trevlig Valborg önskar jag er alla!! Välkomna nu sköna maj på ett fint sätt så vädret blir fantastiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar