onsdag 17 juli 2013

3 i rad!

Slappar lite i soffan men Ugly Betty innan det är dax för jobb. 3 pass står på schemat.
Imorgon bär det av till Anna för lite systuga, får se hur långt vi hinner. Vi är båda angelägna om att få klänningen klar fortast möjligt med tanke på att bröllopet är om 3,5v och Anna är beräknad att föda om knappt 3v!!! Så ja, det kan hända det blir bb istället för en färdig klänning :)

Har varit i verkstan 2 dagar och hämtar upp positiva tankar. Även om jag fick bråkat med mitt ultraljud igår igen! Nytt är beställt, betydligt dyrare så klart men förhoppningsvis betydligt pålitligare oxå!!

Brors ring är HELT KLAR och svägerskans väntas hem nästa vecka från fattaren! Sen hoppas jag att pärlpaketet kan anlända snart så jag hinner trä om ett halsband som Esa vill bära på bröllopet. När det är gjort är i princip alla mina uppgifter klara, det enda som återstår är att vara lite barnflicka men det ställer jag med glädje upp på :)


"Råkade" fixa hem lite mer Once Upon A Time igår så nu vet jag vad som ska göras när tid finnes ;)

Ha en bra onsdag!
Tjipp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar