torsdag 25 juli 2013

Myggjävlar!

För tillfället sover jag inte speciellt bra, vaknar mitt i natten av att jag kliar på mig. El snarare river så hårt jag kan!!
Myggbetten från vår lilla skogsrunda är inte och leka med, precis sådär stora, svullna, varfyllda och kliande som jag minns att myggbett är! Har varit skonad ett tag och bara fått pyyyyttesmå och lagom kliande saker men ikke, nu var det dax för the real stuf igen!

Självklart går det ju inte få en bra bild och dom flesta betten smyger in sig i mina tatueringar men ändå, kolla:


Ser ni?? Den lilla pricken och sen det röda runt??? Vavavavavava???

Jobbade igår, tyckte vi skulle åka på marknad. Kan nu såhär i efterhand meddela att marknaden i Åhus blir det aldrig mer!! Bland det sämsta jag varit på och inte alls som när jag var liten!!

När kvällen led mot sitt slut och damerna hade åkt ur fotbolls-em, ja då passade jag på att träna lite och svettades floder!



Idag är det bara liiiite som står på schemat, vi får väl se vad vi hinner med ;)

1 kommentar:

  1. Jag fick ett myggbett som resulterade i en satans bula med blåmärke, myggdjävlar! @#¤%#!!

    SvaraRadera